avatar Ten blog rowerowy prowadzi Domino z miasteczka . Mam przejechane 24446.86 kilometrów w tym 146.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.04 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Domino.bikestats.pl
  • Temperatura -2.5°C
  • Sprzęt Maxim

Jechać , niejechać - wybrałem jechać ;o)

Niedziela, 10 lutego 2013 · dodano: 10.02.2013 | Komentarze 1

Dzisiaj umówione wspólne kręcenie z Arturem. Pogoda lipna,padający śnieg,wiatr, sprawdzenie prognozy pogody nie rokowało dobrze. Artur zadzwonił, że ciulato się czuje i podaruje sobie dzisiejszy wypad.
A ja ciągle się wahałem jechać , nie jechać ? Ale okazało się,że JAS-Kółki dzisiaj będą kręcić, zadzwoniłem do kolegi Andrzeja czy aktualne i czy mogę się przyłączyć.I tak o 11.00 spotkaliśmy się w Jastrzębiu. Generalnie jeździliśmy po drogach, chociaż widziałem ,że Andrzej miał chęć pokręcić po lesie, ale z kuli mnie ( byłem na trekingu) zmienił plany. Było fajnie, pogoda się poprawiła,pokręciliśmy wspólnie jakieś 20 km pogadaliśmy o maratonach ,rowerach i ich serwisowaniu. Potem się rozjechaliśmy.Dzięki Andrzej.
W drodze powrotnej pokręciłem jeszcze na pograniczu z Czechami.

Przejazd przez granicę i kręcenie po Czechach ,drogi śliskie ale dało radę . Powtórne przekroczenie granicy i zjazd do domu.